Alla inlägg den 26 maj 2011

Av emma appelberg - 26 maj 2011 21:10

hade det första riktiga mötet med nya styrelsen idag. de är så himla fina och det kommande året kommer bli så bra. kan inte vänta, så vi har redan bokat in grillpartaj a la Elevkårsstyrelsen. 

och då fick jag en ny röd finfin hoodi som nån glömt kvar och inte ville ha. den är så stor och skön och påmminer mig om nått, men jag vet inte vad. nu är den min nya favvis. 

jag har idag övningskört och kom fram till att jag behöver träna på att blinka att bromsa att starta att svänga att krypa att parkera att gasa att växla att backa. och jag som skulle ta körkort i juli. ha!

drömmer om new york och hur det kommer bli. stora hus och trånga trottoarer, sena nätter och kvav sommarvärme som värmer in på natten och hela dagarna när vi går i antika secondhand affärer och i det nyaste störstaste och finaste varuhusen. längtar så jag döööör och vill sluta skolan nu nu nu och aldrig mer komma tillbaka. men det är ju bara som jag säger för jag vet att i slutet av sommaren kommer jag längta dit så jag dör och inte vilja annat än att träffa mina kompisar och plugga och läsa och skriva. 

tycker synd om alla treor som måste bli vuxna och jobba och "hitta sig själva" och fatta svåra beslut.

fan va jag älskar att gå på gymnasiet. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards